Powered By Blogger

miercuri, 18 februarie 2015

Din activitatea Grupului nostru de pe Facebook...

Suntem 67 de membri și vreo 500 de simpatizanți. Zic că-i foarte bine după aprox. 5 zile!
Iată câteva extrase din ultimele discuții de pe pagina grupului + acțiunile noastre următoare:







Sefa ISJ BN - PSD-ista Camelia Tabara, sustine extremismul si segregationismul scolar maghiar promovat de UDMR.
http://www.bistritanews.ro/index.php…
I-am răspuns:/acum 4 ore/
Mircea Seleusan-Batranu Draga Marius, Nu contest opinia ta si nici nu vreau sa se inteleaga ca am fi neaparat impotriva D-nei Camelia Tabara! Ceea ce am solicitat si vom solicita noi este o SCHIMBARE DE FOND! NU UNA SIMPLA, DE OAMENI! Adica ,intotdeauna si peste tot, in tara, sa guverneze aceste principii: CINSTE - MERITOCRATIE - DEVOTIUNE PENTRU CAUZA INVATAMANTULUI ! Selectia o va opera fara greseala VOTUL DIRECT, SECRET al celor ce vor face parte din ADUNARILE ELECTIVE/ din mun.Bucuresti, din fiecare judet, apoi din fiecare scoala!/ TOTI DIRECTORII, DIR. ADJ.,INSP. SC.GENERAL, GEN. ADJ, DIR. al CCD si TOTI INSPECTORII SCOLARI - TREBUIE astfel ALESI pana la 01.08.2015 ca Noul An Scolar sa inceapa sub alte auspicii!!! CRED SINCER CA NUMAI ASA SE VA PRIMENI ROMANIA! De la SCOALA, din SCOALA trebuie inceput ca sa putem zice: "Punct si de la capat!"



  • Elena Bors  
    Nimeni nu o sa reactioneze! Lumea se teme ! Sau...s-au resemnat....trebuie ani, educatie...vointa...

    • Elena Bors Fara un sistem de invatamant reformat, care sa stie clar unde trebuie sa ajunga elevul, ce competente, prin ce, pentru care societate...nu facem nimic.Nu avem corelare intre programe si manuale, intre pretentii prin programe si evaluari pe sistem PISA....despre ce vorbim? SA CRED CA....https://www.youtube.com/watch?v=PNwYsR5GB5s

SARMALELE RECI:
Mircea Seleusan-Batranu Draga Elena, La fel am gandit si eu in anii '90 cand l-am ales pe Dutu Stefanescu inspector general! Si s-a putut! De ce nu s-ar putea azi cand avem de partea noastra cel putin 5 comisari europeni! + presa internationala si multi ziaristi autohtoni NEVANDUTI!?Sa nu mai vorbesc de adevaratii intelectuali de marca, satui de mocirla cotidiana! De milioanele de oameni muncitori si cinstiti ai acestei tari! etc. NU, nu trebuie sa ne lasam!!! Vom merge pana la capat - coute que coute!

Mircea Seleusan-Bătrânu 
VREAU SA MAI PRECIZEZ ÎNCĂ O DATA: NU CANDIDEZ! NU VREAU NICIO FUNCȚIE ȘI NICIO RECOMPENSA!!! AM AJUNS LA O VÂRSTA CÂND NU CRED CA MAI AM DREPTUL SA CER CEVA PENTRU MINE! MA VOI BATE ÎNSA PANA LA ULTIMA SUFLARE PENTRU CA ELEVII, NEPOTUL MEU, NEPOȚII NOȘTRI ,TOȚI COPIII, TOȚI TINERII MEI COLEGI, DASCĂLI LA ÎNCEPUT DE DRUM, SA AIBĂ UN VIITOR MAI BUN, BAZAT PE CINSTE ȘI MERITOCRAȚIE! DOAMNE AJUTA!


***************************** 
Urmează să redactăm 
SCRISOAREA DESCHISĂ  adresată:
 - D-LUI PRESEDINTE - KLAUS JOHANNIS
 - D-LUI PRIM MINISTRU VICTOR VIOREL PONTA
 - D-LOR PRESEDINTI AI CAMEREI DEPUTATILOR SI SENATULUI ROMANIEI!  / le veți vedea în curând!/



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu