Powered By Blogger

sâmbătă, 4 aprilie 2015

PROTESTUL rămâne PROTEST ?!

Văzând câte fișe, fișulețe și rapoarte, raportulețe avem de completat pentru nenorociții ăia de 700 Lei - mită nereușită a domnului Ponta ca să se aleagă președinte! - mi se pare că am fost transformați în scribi de-ai lui Tutankamon! Știți, ăia care copiau, scriau fără vreo noimă pentru ei, dar scriau că așa trebuia, asta era viața lor!
Doamne,cu ce am greșit ca să ne reîntoarcem atât de mult în timp?
Cui folosește?
Să fim oare atât de tembeli, noi, toți dascălii?
Om fi chiar toți de „plastilină”?
In semn de protest propun să stingem... lumina!
În rest, nu mai spun nimic.

Tot degeaba! 
* * * 

Lucrurile continuă ca într-o piesă de teatru absurd, cu proști. De parcă noi, dascălii nici nu am exista!
De aceea am reluat protestul și aici pe blogul nostru...Poate că cineva...de undeva...cu Bun Simț, îl va vedea și, având și putere, va și face ceea ce trebuie!
DOAMNE AJUTĂ!



                                                                                                               Mircea Seleușan-Bătrânu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu